Allt som vanligt igen ...

... för nu har husse o matte kommit hem från Krakow. Nu blir det inga extra korvbitar o smaskigheter som storhusse o stormatte är specis på. Man måste hålla igen, säger matte. Kan hon göra själv, tycker jag! Det är inte jag som har problem med vikten.

I kväll ska jag ut på promenad med gänget, ska bli kul. Men just nu vill jag bara gooosegooosemyspysa med matte o husse. Så att dom riktigt ska få rå om mig.

Om det är nån som undrar hur jag kom hit till de här människorna så var det så att de såg en bild av mig på Hundhjälpens hemsida. De föll som furor, eller snarare stickor, för dom är inte storvuxna precis. Det var mina ögon, de nästan drunknade i dem. Sen adopterade de mig, jag flög till Arlanda - med eskort, jo minsann o där hämtade de mig. Jag har t o m ett eget EU-pass.

Jag har acklimatiserat mig riktigt bra, fått en del kompisar, även om jag föredrar mitt eget sällskap bäst. Hessu o Lordi heter två av mina uppvaktande kavaljerer, de är av märket Drever och bor här i granngården. Muskulösa typer, det där.  Har jag lust leker jag med dom litegrann. Leker o leker, husse säger att jag går på som Hanna Ljungberg, typ.

Ja, så har jag Julle, förstås.


Kommentarer
Postat av: julle

Matte hälsar att det inte bara är din matte och husse som drunknat i dina ögon. Hon fick öva djupdykning själv också (fastän hon har mig?)
Själv är jag ödmjukt tacksam över att du kommer ihåg mig i sista raden.

2007-09-17 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0