Nervsammanbrott

Baah, det är inget GO i de där människorna. Här har jag i stort sett återuppstått från de döda, full av liv o energi och vill sträcka ut så långt det bara går.  Precis när jag hade fått fart på blodomloppet säger dom att vi ska vända tillbaka till bilarna. Vi var inte ens halvvägs!  Man kan bryta ihop för mindre. Kopplad var jag också. HELA TIDEN. Men jädrar anåda, gissa om matte fick springa! Haha. Att hon aldrig lär sig.

Pinsammast av allt var att jag glömt avbeställa färdtjänsten.

Pyyh

Tänk att få dra iväg, känna vind i pälshåret, dofter i nosvindlingarna. En dröm att drömma ...

Kommentarer
Postat av: julle (1:e älskare)

Men lilla fina Tina. Du orkade ju inte komma på träff idag? Det var kanske bra att du hade en bromskloss till människa i måndags i alla fall? Jag tror nästan att du var lite speedad sist....

2007-10-10 @ 20:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0