Järnlady? Kanin?

Jag har hosta, spyr, det kliar på magen, på tassarna o i öronen. Natten lång har jag vankat av o an, försökt sova lite men hade så ont (i magen, tror jag) att jag till o med måste jämra mig. Jag som i vanliga fall är den tåligaste av de tåliga.

Idag är jag inte nån järnlady heller. Eller så är det precis det jag är, för jag är i alla fall på benen o på jobbet. Nu ska dom försöka få i mig sparris. Tror dom att man är nån jäkla kanin?


Inte en natt till

Min eländes natt har jag delat med Calle o mina människor. Det är en för alla, alla för en. Dom ser rätt urlakade ut idag. Ja, inte Calle förstås - han är samma virrpanna som vanligt.

Gånge denna åkomma ifrån mig.  Med eller utan djurdoktor, sparris o allt annat kolijox dom kan hitta på.

Kommentarer
Postat av: irene

stackars stackars dig och dina människor

2007-12-10 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0