Hatobjekt

Bäst jag ligger där i vilar ut, så smäller det. Det var långt borta, på andra sidan stan, men min hörsel är knivskarp. Jag blev så rädd, fick hjärtklappning, andnöd - vet inte vad jag ska ta mig till. Provade att krypa in i min koja, klädkammaren, toaletten men jag hörde ju ändå hur det smällde. Det är så HEMSKT.

Matte satte fetvadd i öronen på mig o jag fick lyssna på TV:n o musikspelaren samtidigt o ligga i soffan mellan husse o matte o bli kliad både här o där o då kändes det mycket bättre.

Smällarhat

Jag haaatar smällare men gillar att softa i soffan med min husse.

Tur ändå att vi tog kvällspromenaden tidigt ... annars vet ingen hur detta slutat. Calle, som är rädd för nästan allting, han brydde sig inte ett skvatt. Konstigt.


Kommentarer
Postat av: julle

Om det inte smällde så otäckt skulle jag komma direkt och trösta dig... som det är nu vågar jag inte ens pinka

2007-12-28 @ 18:47:59
Postat av: Anonym

Du är då för rar! Jag vågade inte heller gå ut i kväll.

2007-12-28 @ 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0